Baru 21 days, orang dah tanya??

Masuk hari ni baru 21 days kitorang kawen..
Ulang lagi sekali, BARU 21 HARI kitorang kawen..
Dah berapa juta joyah sibuk duk tanya bila nak dapat anak??? wtf.
Hello!! Kau ingat buat anak tu senang macam wat popia goreng inti togeh yang crunchy2 tu ke??
Kalau gitu, aku pon nak buat anak sambil minum petang! :P
C'mon la.. baru 3 weeks kot.. tak sempat buat apa pun lagi..
baru nak belajar pegang2 tangan je.. heheheh ;) 
So jangan la gopoh sangat joyah2 oiii..
Ingat kitorang ni takde keje lain ke nak buat..
Kami baru nak mengenal hati budi masing2.. *eh eh apahal pulak??!*
Just doakanlah rezeki kitorang cepat.. Tu kan lebih afdal..
Nanti dah 'ada', kitorang pasti announce satu dunia punye!
Tungguuuuuuu~~ ;)


Hugs & Kisses,

6 comments:

haziQah said...

wooo tpu gila baru pegang tangan je haha :p
ilek je..de rezki insyaallah bderet2 anak ko :)

Kme Abu Bakar said...

rajiah, ko ni mcm kene buat documentari ;P sbb rate2 batch kite tk ramai yg dah kawen.. haha

Jiji-Fify said...

ziqah: hahah..tipu la kan pegang2 tgn! :P InsyaAllah.. doakan eh.. :)

akmal: tu la..masalahnye yg belom kawen tu la yg sebok tanye bila nk anak.. wahhh aku xde la seekspres tuhhh.. haha

Adlil Raida said...

BUNG MUKH ! hahahaha

tulipsufie said...

mulut orang akan bunyi mcm ni :

blm kwen - bile nk kwen
dh kwen - ble nk anak
dh de anak - ble nk tmbh anak
dh tmbh anak - eh, cptnye tmbh anak 1thn satu.....

part yg tmbh anak tu sy kena..cm nk lempang je mulut org tu..sk ati aku la nk branak 3org sthn ke..ksihatan aku pndi aku jaga..ops...telebey bebel suda..hehe

Jiji-Fify said...

tulipsufie,
cayalah sis!!! :D