Inilah padahnya bila pengaruh Indonesia berleluasa =P

Sekarang ni terasa betul bahang semangat Malaysia-Indonesia.
Ni semua gara-gara football match malam ni.
Harimau Malaya vs. Garuda Hindon.
Dari isu menang kalah, sampai la ke isu main laser.
Ape citer ni, orang main bola, kau main laser.





Tak pe lah, kita tengok je ape jadi malam ni.
Sesungguhnya Tuhan tu sentiasa bersama orang-orang yang benar. =)
Chaiyok MALAYSIA!!!



Entry aku kali ni bukan lah nak cerita pasal perlawanan bola malam ni.
Aku nak cerita pasal satu insiden lagi yang buat aku terkekek sorang-sorang.



Ada la satu petang tu, kitorang singgah Petronas nak isi angin tayar.
Standard la, mesti laki aku yang turun kereta nak pam tayar, takkan aku pulak.






Sambil tunggu laki aku ngepam tu, mata aku pon melilau lah tengok sekeliling.
Tetiba mata aku terpaku kat tiang pam tu.




Nak tau kenapa?
Meh aku kasi zoom sikit ape yang aku nampak.



Waduh.. waduh.. kok TAYERnya bisa pancit? =P

Ejaannya gimana tu?
Bukan TAYER doang, CALL pun bisa jadik COLL pulak!
Aduuhh..gawat ini orang!
Aku pikir, kamu enggak pantas mau nampal iklan di sini segala.
Ejaannya harus betul dulu dong..

Keh keh keh..


3 comments:

Fatin a.k.a. Aten said...

ko mmg alert kan.. hahaa

Jiji-Fify said...

Aten,
hahaha..obvious kottt..

isabelle said...

ngapain siy kok sampe gitu spellingnya?