Kau basuh telor tak???

 Hm?!!


Ye la, aku tanya, kau basuh telor ke tidak??
Sebabnya..




***




***




***




***




***






Gerai Char Kuew Teow ni BASUH TELOR!
Heheh.
Oh tapi aku tak sure pulak telor ayam atau telor orang.
Lupa nak tanya depa. =P



Kih kih kih jangan marah haaa..

p/s: Bagus kedai-kedai makan yang utamakan kebersihan ni. *thumbs up* Aku snap gambar ni kat Bukit Mertajam, Penang. =)


4 comments:

azieazah said...

Seeloknya basuhla... tak kira “selepas” atau “sebelum” guna. Hikhikhik!

Fatin a.k.a. Aten said...

ahahaa... apsal semacam je aku baca komen azie ni? sengal ko ek.. telor harus di basuh sblm guna, dah guna basuh pebendanya.. dah kawen lain citer la kan.. :p

Jiji-Fify said...

kak azie,
hahaha..telur apakah yang dimaksudkan ittew?? kekekeke..


Aten,
kau memang kena fokus kat telur ayam je la weiii.. telur lain tak leh. muahaha ;D

Hunny said...

Salam BW di sini. kelakar entri ni tapi bermanfaat. sepatutnya memang kena basuh telur ayam tu dulu, sebab ada najis.