Hubby & Khairol 's Light Trail.. (Part Two)

Kalau sebelom ni aku temankan hubby buat Light Trail,
tapi kali ni dia pergi ngan kawan lama dia pulak.


He's Khairol.
Kawan lama hubby. Hubyy kata dah lebih 10 tahun tak jumpa.
Tetiba malam tu jumpa nak buat Light Trail. BAHAH.



 Siap datang dengan anak lagi si Khairol nih.
Anak Papa la ni ye? Comellll!



 Long Lost Friends. =)



Ni hasil kerja hubby, sepanjang bertenggek di atas jejantas bersama Khairol..

Huiyo..signal kereta (titik-titik), mahal tuhhhh!!








Ni pulak si Khairol punya 'air tangan'.. Mestilah lagi pro kannnn

 (Dua gambar di atas, dicilok dari FB Khairol)



 Destinasi seterusnya, tokong cina kat Raja Uda.
Cantik giler tokong ni malam-malam!

Tanglung Ring? =)



Meet the Photographers...

Khairol..


Hafify Tuncit..



3 comments:

ardinihumaira said...

SubhanAllah..
cantiknya gambar2 ni diambil ;)
kagum betul dni tengok

Jiji-Fify said...

dni,
thanks dni!!

wANieYZ said...

cantik nyer gmabr!!!....