Nasi Goreng Kasih Sayang.. =)

Malam ni laki aku macam malaikat.
Tengok bini dia penat, dia terus cakap,
"Sayang duduk sini (depan TV) diam-diam ye."
Then, hubby terus ke dapur..


Aku pon hairan ler.. Tapi aku buat derk je.
Ye la, sebab aku memang tak larat giler masa tu.


Tetiba lama pulak hubby kat dapur tu.
Buat ape la agaknya ye?



 Abaikan dapur kitorang yang kacau-bilau itu.



 Dia punya peluhhhh..macam berjogging!





Tadaa...Dah siappp!!!
Hubby's Nasi Goreng Kasih Sayang.. =)





Alahaiii..nak jatuh air mata aku, tengok kesungguhan hubby malam tu.
Gazillion thanks, dearest!
(Theme song malam ni: Terima Kasih Cinta by Afgan heheh)


Lepas ni boleh request lagi la kan? =P



When I'm with him, my 'penat'ness & troubles seem to melt away.... =')


6 comments:

ardinihumaira said...

tumpang rasa nak menitis air mata.. teringinnya nanti suami dni masak tuk dni sekali sekala :')

Jiji-Fify said...

dni,
Amiiinnnn..insyaAllah deen akan jadi lelaki terbaik utk dni kelak! :)

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

bestnye dpt hubby pandai msk!! =)

yang comel,
Khumaera Ismail

eesyaheera said...

ALALA SWEET NYE TOLONG MASAK UNTUK WIFE. HIHI

Jiji-Fify said...

maera,
hihi..kadang2 je tu..bila hantu rajin dia dtg.. ;)

eesyaheera,
sekali sekala pe salahnye.. :)

isabelle said...

mesti fify klm kabut pakai baju kan..sbb dia tau ko nak taruk kat blog.haha