Adam seksi!!

Ade sorang budak depan rumah aku ni.
Anak jiran la. Kecik lagi.
Umur dalam 4 tahun kot.
Peramah budaknya.
Kalau aku keluar bukak gate je,
"Hai kak Rajeyy!"


Ye, dia panggil aku "kak RAJEYY".
Aku rasa mungkin sebab jiran sebelah rumah dia tu kap-lam-ya-nga.
So nama aku RAJIAH pon boleh jadi RAJEY. T_T
okay itu tak pe lagi.


Bila hubby balik kerja,
budak tu mesti duk lambai-lambai hubby.
Kadang-kadang dia tegur hubby,
"Kak Rajeyy baru balik kerja?"

Hubby pon dia panggil 'kak Rajeyy' rupanya!
Haihhh budak.. budak.. -___-"


Part yang paling best,
masa kitorang nak keluar semalam, budak tu tengah nyanyi-nyanyi.
Kitorang tak berapa pikap la pulak lagu ape yang dia nyanyi.
Sampai la dia datang dekat sikit, ni yang aku dengar..

Adam seksi! 
Adam seksi!
Bergabung!
Meletop!


keh keh kehh..

11 comments:

Lieynanilaz said...

hahaha...kelakarlah budak tuuu..mesti x kering gusi kalu melayan ..he2..

Jiji-Fify said...

ha'ahhh..mmg lawak la. tapi kalo dah selalu sgt, rasa annoyed pon ade! hihi

zahidah dihaz said...

hahahaha...lawak...lawak...



New Entry: Nostalgia: Lagu zaman sekolah rendah

Wahida Nasution Thakhrim said...

susah juga kalau itu aje yang dia tau nyanyi.. mau bingit telinga ni.. ha3

Jiji-Fify said...

zahidah,
gelak gelak gelak.. :P

wahida,
tau takpe.. dah la suara dia nyaring giler. nak pocah tolingo den!

isabelle said...

xboleh blah...
sib baik adam x pernah dgr lagi lagu tu. kalo x, ntah apa dia sebut

h4ni3 said...

haahhaha
budak2 kan.. dia main sebut ikut apa yg dia rasa betul je.. janji sebutan ada sikit sama..

velasrizal said...

nampak btol keseksian dia bila peluk stacy

Keputusan Undian Kelayakan Bola Sepak Olimpik 2012 Pusingan Kedua : Malaysia VS Lubnan

JIJI YU said...

aku geli tol tgk mamat tu

Jiji-Fify said...

kak is,
eh adam mesti la nyanyi betul2, itukan lagu dia! kih kih kih

h4nie,
ha'ah..janji ade bunyi ye dak.. :P

velasrizal,
eiissshhhh gelilah peluk2 nih. ;)

jiji yu,
sumpah meluat kan! sepp!

ardinihumaira said...

hehe budak2 kan lucu je ;)