Kereta Star Trek!

Korang ingat lagi tak cerita Star Trek masa tahun 1990-an dulu?
Alaaa cerita bebudak tuu..


Ni antara pelakonnya. Skemaaaaa je uniform. kih kih kih


Tapi aku paling suka watak ni.
Worf, Son of Mogh (lakonan Michael Dorn)
Trademark dia tang dahi kerut-kerut tu la.
Asal nampak benda kerut-kerut je, mesti ingat Worf Star Trek ni!


Baru-baru ni, aku pi jenjalan kat Autocity.
Aku jumpa kereta Worf Star Trek!!!
Tak caya??
Tengok nih...


Kereta dah sama kerut-kerut cam dahi dia.



Aku ingat kaya sangat la dia (Worf) ni.
Tapi takkan pakai Myvi je kotttt..
Setakat tambah sirip-sirip, orang still boleh recognize Myvi le wei..


Hehehehehehehehe.. ;)

p/s: Kalo aku bagi korang kereta ni, korang sanggup ke nak bawak?

8 comments:

isabelle said...

ish.huduh sangat aihhh

@xiM said...

sungguh saya tidak berkenan

zahidah dihaz said...

tak berkenan cik dengan kereta tu...kalau bagi myvi yang normal haruslah laju nak...
hehehhee



New Entry: SHOPHOUSES + STADIUM + PREDUENTIAL = PENING

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 singgah sini..nice blog :)
Jom tengok sakura dekat blog saya^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/
Sudi2 jenguk ye (^____^)

ardinihumaira said...

fuhyoo kete diorang :D

h4ni3 said...

fuuhhhh
mau terkoyak kulit kalo kena sirip2 tajam dia tuh

[z@ck] said...

smart gila doh =)

Mizz Galaticos said...

berbanggalah dgn kereta malaysia...
walaupon myvi...ok ape....