LADYbirds - Are they female/male?

Masa balik rumah MIL recently, I noticed a couple of ladybirds tengah intimate.
Pastu aku wonder, eh what are these LADIES-birds doing? =P
Diorang ni bukan sama-sama pompuan ke?
Haaaaa diorang ni L*sbo kotttt!


Hamboiiii bukan main lagi hangpa berdua ehhh!

Agaknya sape la yang cipta nama LADYbird ni eh?
Malu la yang jantan, tak pepasal jadi maknyah.
Atau memang ada nama lain untuk male ladybird, yang aku tak pernah tau?
Atau the name "lady+bird" actually indicates a combination of male & female sex organs, means a ladybird got two sex organs, mungkin?

Errrr..ish tak puas hati betul la dengan nama ladybird tu. =P


6 comments:

cikguden said...

tak baik skodeng. huhu

sekolah cuti je harga naik

Rash said...

Salam~

huhuhu~ rash xpenah terpk plak psl jantina diorg ;p

isabelle said...

I taught adam..it's ladybug,sbb takut dia confuse.why it doesnt look like a bird

azieazah said...

Gara-gara tengok gambar tu, tak pasal-pasal argue pasal nama plak... hehehe

tapi betul juga kan? Ladybird tu utk kedua-dua gender tu ker?

mizzura said...

complicatednye pemikiran kamu..hahah...ladyfinger tu plak jantina apa ek..? hehehe..amboi sempat plak snap aksi lady bird tu...tak baik taww...

makdara TERdiva said...

but its still chumel :D