Teka-Teki nak makan penampar ;)

1) Lubang ape yang rasanye hangat,nikmat dan nyaman?
Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.

 2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
     Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M
 
3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
     Answer: Kuih salah bikin.

 4) Binatang ape power Karate?
     Answer: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

5) Siape yang menemukan dompet kulit?
    Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

 7) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
    Answer: Pintu yang ade tulis 'TARIK'

8) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
   Answer:  Pembohong...

9) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?
   Answer: Usus

10) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
     Answer: Kutu rambut

11) Nenek sape jalannya meloncat-loncat? 
    Answer: Neneknye si katak

12) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
    Answer: Sbb lelaki kan 'buaya'

13) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
    Answer: - Sekretari  baik..................'Selamat pagi tuan'
                - Sekretari kurang baik...........'Dah pagi tuan'

14) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
      Answer: Dua-dua tak  kenal kau...hehe

15) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
     Answer: Tukang gali kubur

16) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
      Answer: Tahi hidung

17) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
      Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa...gile ape...

18) Gajah terbang dengan ape?
     Answer: Dengan susah payah......


6 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

hehehe... =p

Atiqah Wadiah said...

haha~gelak guling2 sudah

@xiM said...

ok ni lawak.hehehee

cik chinta said...

hahahaha...memg minta penampar

maryam_azis said...

mintak kaki puunn bole nieh!
hahaha....

AdiHana said...

ibu mngandung tidak digalakkan baca benda2 lagha lg xberilmiah mcm ni ye puan jiji, takut nnt menjangkit ke ank dlm kandungan. tu yg nnt ank terikut perangai sewel mak tu..eh.