Tahniah, ada perkembangan!

Orang kata, manusia harus berkembang dari semasa ke semasa.
Dari tahun ke tahun.
Dari satu tahap ke tahap yang lain.
Dan entry ni adalah untuk mengucapkan tahniah kepada diri sendiri kerana berjaya menunjukkan "perkembangan" yang AMAT MEMBERANGSANGKAN!
Berangsang sampai terangsang wa cakap lu!


Masa anak dara / zaman bercinta:

Pijak ais pon tak pecah!


Bila dah dekat-dekat nak kawen: 

Wah dah tumbuh "6 packs" pulak!


Masa baru kawen:

Asyikkkkk nak pakai baju gelap. Nak kasi nampak kurus la kunun. 
Padahal, 6 pakcs dah jadi 7-8 packs, bawah lengan dah goyang-goyang. T-T


Masa honeymoon:

 Selalu nak amik gambar dengan benda yang lebih gemok. Supaya diri nampak kurus.
Seperti...dengan kuda?? Ish Ishhh..


 Masa babymoon / 4 months pregnant:

Baby bump yang dah timbul sikit dapat menyembunyikan "6 packs". Yeayyy! =P


Makin lama, makin tak leh sembunyikan "perkembangan".
Bukan setakat baby bump, tapi pipi bump, bontot bump, paha bump semua ada lah!
Inilah yang dikatakan perkembangan yang pesat. -..-"


7.5 months pregnant:

 U see!  U see!!!


 Dan perkembangan paling terkini adalah paling auummm! 


***



***



***



8++ months pregnant:

Tak patah ke kerusi tu cik kak?? 
T_T



5 comments:

cik panadol said...

takpe...demi baby tu, biar sebesar mane pon badan membesar bagai johan...kne lalui jugak dgn rasa bersyukur...bukan semua org dapat rasa pengalaman mengandung dan jadi ibu ni... :)

dan asalkan en suami sayang kira ok la...

Ieda Al-Habsyi said...

hhehehhehe1 gambo pakai baju pengantin tu yg tak tahan ehehehhe :)

isabelle said...

haha, betul tu ieda.
kasi jatuh saham daaa...
sib baik fify sanggup terima cubitan extra di perut itu.hehe

sungguh pesat perkembanganmu, jiji.tahniah

cik asam jeruk said...

gambo pakai baju pengantin mmg the best lah! kui3 :P

bArdbOO said...

haha...samakembang mcm aku...xpe, pas bersalin nnt kurus blik yer