10.6 kg! Ohh makk gaddd!

 Malam tadi, aku and hubby duk sebok timbang berat.
Nak lawan sape lagi berat. Hahaha.
Macam biasa, Baby Haikal memang suka nak menyempit bila mak paknya nak memanja. So hubby pon letak la dia atas penimbang tu jugak.


Uishhhhh..debab nya ko yang!!!
Jangan kang next check up doktor kata obes lagiiiii..
Mak jugak yang menanggung malu tu kang.
Heheheh.

 "Tapi Mama kan obes jugak.."


Kalau suka boleh LIKE, Kalau tak suka boleh jalan. Heheh

4 comments:

anyss said...

Assalamualaikum,
Ala alooo loooo tomey tomey...dah ada GG si ensem haikal

Jiji-Fify said...

anyss,
ha'ah dah 6 ketul pon. :)

YanaHime said...

klakar pun ada comei pun ada bl buat muka blur...10kg, kira ok bl dia melasak nt slim melim kalah mak dia

alongpaktam said...

syoknyee..
makin debab..makin geram nengok..