Abang kawasan.

Hai.
Nama gua Karl. 
Gua anak Kak Limah.

   Gua abang kawasan di semua kawasan.
Kawasan lu orang sekarang tengah duduk depan PC pun gua yang punya.
Lu orang jangan nak gelak sangat.
Sebab gua bajet muka gua ganazzzz gila buat lidah terkeluar sikit camni.
Ganazzzz habizz..
Lu orang semua mesti gentar sama gua.
 
 Walaupon berdiri tegak gini je, tapi gua cukup ganazz.
Badan gua ketak-ketak lapan ploh packs.
Gua tak payah bukak baju depan lu orang pun, lu orang dah boleh tahu badan gua tough gila. Lu orang tengok je pergelangan tangan gua.
Berlapis tu bukan sesaja ok. 
Sekali gua hayun, boleh melayang gigi-gigi lu orang tau.
Sini dekat sikit gua kasi try. 


 Tapi seganaz-ganaz gua pon, gua layan wondergirls.
Sebab diorang cun. Bapak gua pun suka layan.
Nasib la sape suruh kawen dengan Kak Limah kan.
Kan dah kena layan wondergirls jugak malam-malam. Muahah.
Nak kena ajar sikit bapak gua tu.
Bila nak insaf entah.


 Selain jadi abang kawasan, gua jugak seorang muazzin.
Hobi gua azan.
Lu orang lambat solat, gua azan kuat-kuat kat telinga lu orang.
 Biar gugur bulu telinga, asal tak gugur pahala solat.

Eh. Tetiba abang kawasan bagi tazkirah. Haha.
Ok bye.


Kalau suka boleh LIKE, Kalau tak suka boleh jalan. Heheh

4 comments:

Makwe Kintan said...

serius mmg ganazzz abg kawasan ni..huhu (^____^)

Teenz Abu Bakar said...

Hahaha. Gelak beriya akak kt opis ni...baby Haikal mmg rawkk!! hakhak.

Btw Jyjy, salam perkenalan..

Rajin2 la jenguk blog adik Anas Fateh pulak yer abg haikal..=)

www.fatinah.abubakar.blogspot.com

Jiji-Fify said...

makwe kintan,
ganazzz tahap max ok. huhu!

teenz,
Salam kenal. nanti saya singgah belog awak ye. :))

Myra Jay said...

Hheee, walau ganazzz tapi kiut... :D